Post by siowaporbidin on Mar 13, 2022 14:44:27 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oikeaa rahaa ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ WorldCraft: 3D Block Craft 2022 version ▞▞▞
Melkeim kon mine vahan lian vhan tavara
Olen rakentanut todella hienoja asioita, mutta nyt ne ovat poissa. Lisäksi jotkut eläimet ovat juuri kuolleet, joten vihaan tätä peliä.
Golf GPS Range Finder (Yardage & Course Locator) Olahraga nqt
Tää on iha n huikee
Kuka vittu oikeesti pelaa minecraftin paska kopioo puhelimella? Hankkikaa elämä...
Rakastan tätä peliä, halusin Mincraftin, mutta se oli kallis ja minusta World craft oli aivan mahtava
Todella hauskaa Rakastan valmiita maailmoja, jotka voit tallentaa tehdäksesi omia, voit myös viedä skinejä Minecraftiin. Mutta kolikoita on todella vaikea saada.
Mun nimi on siel lumi1123
Tämä peli on kauhistuttava, joskus kestää 5 napautusta asettaaksesi lohkon, en todellakaan halua kiusata muita reagoimattomia ohjaimia, mutta ainoa syy, miksi annoin sille kaksi, oli se, että se on kunnollinen ilmainen! Remake minecraftista, joten jos et halua maksaa 7 dollaria, hanki tämä. mutta jos sinulla on rahaa, hanki oikea minecraft
WorldCraft: Mini World Craft Aventura osib
Minulla ei ole pelini koordinaatteja jotenkin. En tiedä johtuuko se Androidista vai tarvitseeko minun päivittää se. Mutta minä en. Mutta annoin pelille toisen mahdollisuuden. Oli talo ja kaikki. Menin etsimään kotiani ja kun pääsin takaisin, iso korttelin päässä talostani oli taas pelkkää likaa. Puu siitä oli poissa. Ei merkkejä ryyppäämisestä. Pelkkä vika. Joten en ole onnellinen.
Ihan jes? .......En sanois nii hyväks!
Paska kaikki on vaikeita
Sen on palautettava "katso video ilmaisista kolikoista" -juttu. Sain äskettäin uuden laitteen, koska omani meni rikki, ja menetin kaikki skinini. Kaikilla ei ole varaa ostaa kolikoita.
Nah ihan ok mut jotain vois lisää
Kun latasin tämän pelin, se oli ainoa asia, jonka tekisin tälle, olin pelannut tätä peliä yli viikon. Koska se on vähän kuin mincraft
Sitten paras
On hyvä, että juuri se aika vuorokaudesta vie yhden tähdistä ja toinen on, että minun on aina vaihdettava luovaan tilaan, kun olen selviytymistä kesken pelin ja viimeinen on en. en halua ladata toista peliä pelatakseen Survival-moninpeliä, minkä lisäksi se on hyvä peli
👏
Tämän pelin pelaaminen mainoksen kanssa on mahdotonta.
aivan loistavaaaaaaaa
Hyvä että niitä tuli
No susia näkyy aika paljon ja lehmiä>_<
1. Tämä peli imee saari on niin pieni ja siellä ei ole paljon työtä. 2. Viestilaatikko ponnahtaa esiin ja kun painan laatikon poistumispainiketta, se vie minut verkkosivustolle. En ole okei tämän kanssa. Tämä peli on niin perseestä, että en suosittele sitä ollenkaan.
Tää on hyvämine hyvä peli matkittu craft istä
Hello world craft!, nautin todella pelistäsi ja pidän siitä kovasti. Olen pelannut nyt melko pitkään. Mutta haluaisin sinun korjaavan joitain bugeja, aina kun laitan lohkon selviytymispöytään, uuniin jne. Ja kirjautuneena ulos, palaisin, kun kaikki on mennyt. Ja aina kun laitan jotain arkkuun ja kirjaudun ulos (yksinpeli) Kaikki meni samaan uuniin, kaikki katosi. Joten ole hyvä ja korjaa se bugi, kiitos!. Ihanaa ja mahtavaa päivää/iltapäivää/iltaa. Ole hyvä ja ylitä.
hei, olen lapsi, joka pelasi tätä 5-vuotiaasta lähtien, olin noin 6-vuotias ja minulla on nyt teouble uuden tabletin kanssa, koska kun haluan ostaa 3750-250 kolikkoa, se ei toista "ostovaihtoehtoa" muuta kuin että se on edelleen 5 tähteä
Miten voi tehä oman maan voiko joku kertoo?
Huono matkii MINEFRAFTIA
kertokaa miten voi tehä farmei
Miksi pls korjata se on vähän kuin TODELLA TODELLA LAGGY, et edes pääse päälle ja puhelin on kuin TODELLA HYVÄ ja siinä on noin 37 gigatavua, se ei ehkä toimi minulle, tarkoitan, että voin lopettaa. Minulla on Minecraft, halusin vain tarkistaa sen, mutta et voi edes muuttaa avatariasi, vaikka Roblox toimii minulle paremmin kuin tämä PALJON PAREMPI PLZ KORJAA myös sillä muilla ihmisillä on SAMAT ongelmat, joten pls korjaa 🐶🐶🐶🐶🐦🐦🐦🐸 🐲🐉🐮
Miten dynamiitti sytytetään???
Kokeiltu tätä peliä useita kertoja useilla laitteilla, samat ongelmat riippumatta. Harmi, se on todella hauska peli, mutta aivan liikaa ongelmia. Pelin tallennukset ovat parhaimmillaan luonnollisia, jos se edes tekee sen ollenkaan. Myöhästyy joka kerta hetken kuluttua. Tavarat katoavat jatkuvasti. Ei vain sen pahentamisen arvoista enää. Jos voisin antaa sille negatiivisen tähtiluokituksen, antaisin.
Lopuksi, mikä sai sinut lisäämään jousen ja nuolen sekä piikivin ja teräksen. koska en ymmärtänyt, miksi laittaa tnt peliin enkä laittaa piikiveä ja terästä. siskoni sanoo, että tämä peli on paska.
niin hidas
Ihan hyvä hahmoja sais olla vähän enemmän
ok, joten tämä peli saisi paremman arvion, jos lisäykset eivät peittäisi peliä.kun pelaan lisää, joskus peittävät painikkeet, joten kun yritän esimerkiksi painaa hyppyä, lisäys vain ponnahtaa esiin ja painan sitä vahingossa.
surkea ei toimi
Lisää muita asioita, kuten redstone, jotta voimme tehdä maanalaisen alustan, vivun, sähköpolttimen, kiskot. Voit lisätä monia asioita. Tämä on hyvä peli
Tätä ei tartte pelata 5 tuntii putkeen ku voi pelata vaikka 10 minaa
Peli on erittäin mukava, rakastan sitä. Mutta yksi maailmani ei lataudu ja juuttuu 15:een. mutta peli on erittäin mukava ja odotan seuraavaa päivitystä
Suosittelin muille lapsille, koska minusta tuntuu, että lapset voisivat leikkiä siellä ystävien ja perheen kanssa, mutta se riippuu heidän ikäistään, koska he käyttävät kielen moninpelissä. Mutta tämä peli on kaiken kaikkiaan siisti, annan sille 3, koska se sopii lapsille, jotka voivat pelata sitä, mutta riippuen kenen kanssa.
Muute hyvä mut en pystyny tekee miekkaa enkä hakkua
Muuten ehkä hyvä.
Se on mahtava peli, mutta ongelmana on, että peli ei toimi. Aina kun astun peliin ja painan moninpeliä ja valitsen maailman, se ei lataudu. Korjaa se.
WorldCraft: 3D Block Craft Macəra hkv
WorldCraft: 3D Block Craft Авантуристичке caz
Mahtava! Tässä on vaikka mitä ja voi tavata toisia pelaajia!
VAU! MINÄ RAKASTAN TÄTÄ PELIÄ! SEN ANTAA SINUA RAKENTAA ALG:ia! PELI TEKEE SINUSTA PRO! vaikka anna isäntän pystyä kieltämään tai potkimaan ihmisiä, jotka ovat töykeitä ja tekevät töykeitä rakentajia, pls tee myös alaportaali, joka vie sinut varsinaiseen alankomaan, lisää myös kutumunia ja piikiviä ja terästä myös luovaan